Pure Vaihtoehto Kauppa Järjestelmä


Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Mikä on vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä (ATS) on kaupankäyntijärjestelmä, jota ei ole säännelty vaihtoehtona, vaan se on paikka tilaajiensa osto - ja myyntitilausten yhteensovittamiseksi. Vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät ovat yleistyneet ympäri maailmaa ja ovat suurelta osin julkisen kaupankäynnin kohteena olevista asioista löytyvää likviditeettiä. SEC on vuonna 1998 ottanut käyttöön asetusta ATS, jonka tarkoituksena on suojella sijoittajia ja ratkaista tämäntyyppisen kauppajärjestelmän aiheuttamat ongelmat. Asetus ATS vaatii tiukempaa kirjanpitoa ja vaatii tiiviimpää raportointia esimerkiksi avoimuudesta, kun järjestelmä saavuttaa yli viisi kaupankäynnin määrästä tietylle turvallisuudelle. Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä - ATS Monet vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät on suunniteltu erityisesti ostajille ja myyjille, jotka myyvät hyvin suuria määriä (pääasiassa ammattimaisia ​​kauppiaita ja sijoittajia). Myös laitokset käyttävät usein ATS: tä vastapuolien löytämiseksi liiketoimista sen sijaan, että kaupankäynnin kohteena olivat suuret osakkeet normaalilla vaihdolla, käytäntö, joka voi vääristää markkinahintaa tiettyyn suuntaan tietystä osakkeen markkina-arvosta ja kaupankäyntimäärästä riippuen. Esimerkkejä vaihtoehtoisista kaupankäyntijärjestelmistä ovat sähköiset viestintäverkot (ECN), rajat ylittävät verkot ja puhelumarkkinat. Pure Trading, Canadas: n ensimmäinen vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä, käy nyt kaupankäyntiä kaikkiaan 60: , joka käynnistettiin 14. syyskuuta 2007, tarjoaa korkean kapasiteetin latenssi-kaupankäyntiympäristön yhdistettynä erittäin houkuttelevaan maksurakenteeseen. Pure on lanseerauksen jälkeen lisännyt varastoja malleihin yhteistyökumppaneidensa ja palveluntarjoajiensa kanssa, mikä mahdollistaa Kanadan kauppayhteisön mahdollisuuden hyödyntää kehittyviä kaupankäyntitekniikoita täysipainoisesti ja samalla tuottaa kustannussäästöjä, jotka edistävät kilpailukykyä Kanadan markkinoita. Ian Bandeen, Pure Tradingin toimitusjohtaja ja yhteispuheenjohtaja: Pure Trading edustaa maamme kehityksen ensimmäistä vaihetta kohti monikäyttäjäkaupunkitoimintaa. Pure Trading edustaa maamme kehityksen ensimmäistä vaihetta monopoliittisen kaupankäynnin kohteeksi pääsemiseksi. Ulkomaisten osallistujien ensimmäinen reaktio on ollut erinomainen, sillä varhaiset globaalit hyväksyttäjät tunnustivat nopeasti ainutlaatuisen mahdollisuuden kanadalaiseen sääntely-ympäristöön tarjoavat sähköisen maksuvalmiuden tarjoajia, sanoo Ian Bandeen, Pure Tradingin toimitusjohtaja ja yhteispuheenjohtaja. Perjantaina 7. joulukuuta Pure onnistui sijoittamaan kaikki TSX 60 - varastot markkinoillaan. Kauppiaat vastasivat tuottaen ennätykselliset numerot, joiden määrä oli 218.200 osaketta, 1206 kauppaa ja kaupan arvo 11,3 miljoonaa. Kaupankäyntijärjestön positiivinen palaute varastojen noususuunnitelmassa on antanut Pure Tradingille mahdollisuuden lisätä 304 varastoa seuraavan viikon ja puolen ajan, jotta kaupankäynnin kohteena olevien osakkeiden kokonaismäärä kasvaa 395: een joulukuun 19. päivään mennessä. Tämä päivämäärä merkitsee TSX 200: n ja kaikkien osapuolten listojen sisällyttämisen. Kaupankäyntijärjestelmä on saavuttanut paljon parempia tasoja kuin alkuperäiset odotuksemme useilla kolmannen osapuolen maailmanlaajuisilla toimijoilla, jotka kommentoivat erittäin myönteisesti kokemuksiaan ja niiden mittaamista, Bandeen sanoi. Suosittuja tuotteita DTCC amp Digital Asset siirtyy vaiheen kaksi blockchain-kokeeseen Blockchain-palveluntarjoaja SETL avaa Pariisin toimiston Startupbootcamp käynnistää FinTech-ohjelman Meksikossa Uusi epäilys LSE: n Deutsche Boerse-sulautumisesta ITG käynnistää avaimet käteen Tutkimuspankkijärjestelmän ratkaisu Edelweiss Singapore laajentaa teknologiastrategiaa Horizonin kanssa Copyright copy Automated Trader Ltd 2017 - Strategiat Compliance Technology17 CFR 242.301 - Vaatimukset vaihtoehtoisille kaupankäyntijärjestelmille. xA7 242.301 Vaatimukset vaihtoehtoisille kaupankäyntijärjestelmille. a) Osion soveltamisala. Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on oltava tämän jakson b kohdan vaatimusten mukainen, ellei tällainen vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä: 1) Rekisteröity vaihtoehtona lain 6 §: n nojalla (15 USC 78f) (2) (15) b) tai 15 c §: n nojalla (15 USC 78o (b) ja 78o-5), tai ii) rajoittaa arvopaperitoimintaansa seuraaviin instrumentteihin: (A) laissa 3 (a) (42) määritellyt valtion arvopaperit (15 USC 78c (a) (42)) (B) takaisinostosopimukset ja käänteiset takaisinostosopimukset, joihin liittyy ainoastaan ​​tämän jakson (a) (4) (ii) (A) alakohdassa tarkoitetut arvopaperit; c) kaikki julkiset varat, puhelut, loukkaukset, valinnat tai etuoikeudet vaihtoehto, tai etuoikeus, joka: (1) käydään kauppaa yhden tai useamman kansallisen arvopaperipörssiin tai (2) mitkä noteerat levitetään d automaattisen noteerausjärjestelmän kautta, jonka ylläpitää rekisteröity kaupparekisteri ja (D) kaupallinen paperi. (5) Velvoitetaan komission ehdotuksesta poikkeuksellisesti, ehdollisesti tai ehdoitta. tällaisen vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän soveltamisen jälkeen. yhden tai useamman tämän kohdan b alakohdan vaatimuksista. Komissio myöntää tällaisen vapautuksen vasta sen jälkeen, kun se on päättänyt, että tällainen järjestys on yhdenmukainen yleisen edun, sijoittajien suojelun sekä kansallisten markkinajärjestelmien mekanismien esteiden ja täydellisyyden poistamisen kanssa. b) Vaatimukset. Jokainen vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä, jolle tämän säännön soveltamisalaan kuuluu tämän kohdan a alakohdan mukainen ATS, on täytettävä tämän kappaleen (b) vaatimukset. (1) Broker-jälleenmyyjän rekisteröinti. Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on ilmoittauduttava välittäjäksi lain 15 §: n nojalla (15 U. S.C. 78o). i) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on toimitettava tämän luvun ohjeiden mukaisesti alustava toimintakertomus ATS-lomakkeesta xA7 249.637 vähintään 20 päivää ennen toiminnan aloittamista vaihtoehtoisena kauppajärjestelmänä. tai vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä toimii 21.4.1999 alkaen viimeistään 11. toukokuuta 1999. ii) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on toimitettava ATS-lomakkeeseen muutos vähintään 20 kalenteripäivää ennen kuin aineellisen muutoksen vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän toiminta. iii) Jos tämän jakson b alakohdan 2 alakohdan i alakohdan mukaiseen alkuperäiseen toimintakertomukseen sisältyvät tiedot ovat mistä tahansa syystä epätarkkoja, eikä niitä ole aiemmin ilmoitettu komissiolle ATS-lomakkeeseen tehdyksi muutokseksi, kaupankäyntijärjestelmän on toimitettava tällaisen tiedon oikaisemista koskeva ATS-lomake 30 kalenteripäivän kuluessa kunkin kalenterivuoden päättymisestä, jossa vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä on toiminut. iv) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on viipymättä toimitettava ATS-lomakkeelle muutos ATS-lomakkeella aiemmin ilmoitettujen tietojen oikaisemiseksi sen jälkeen, kun on havaittu, että tämän jakson (b) (2) (i), (ii) tai (iii) oli virheellinen, kun se jätettiin. (v) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on viipymättä toimitettava toimintakertomus ATS-lomakkeesta siinä olevien ohjeiden mukaisesti, kun se lopettaa toimintansa vaihtoehtoisena kauppajärjestelmänä. (vi) Tämän kohdan b alakohdan 2 alakohdan mukaisesti jätetyt ilmoitukset tai muutokset muodostavat 11A, 17 (a), 18 (a) ja 32 (a), (15 USC 78k - 1. 78q (a), 78r (a) ja 78ff (a)), ja kaikki muut lain sovellettavat säännökset. vii) Tämän pykälän b alakohdan 2 momentissa tarkoitetut raportit katsotaan jätetyiksi, kun markkinointiasetus, Stop 10-2, on vastaanottanut komission pääkonttorin Washington DC: ssä. Tämän jakson b alakohdan 2 alakohdan i-v alakohdassa tarkoitettujen raporttien jäljennökset on toimitettava valvontahenkilöstöön, joka on nimetty sellaiseksi itsesääntelyorganisaatioksi, joka on nimetyn tarkastusviranomaisen vaihtoehtoinen kaupankäynti järjestelmä tämän luvun xA7 240.17d-1 mukaisesti samanaikaisesti komission kanssa. Tämän kappaleen b kohdan 9 alakohdassa edellytetyt raportit on toimitettava pyynnöstä tällaisen itsesääntelyviranomaisen valvontahenkilöstölle. Kaikki tämän kappaleen (b) (2) ja tämän kappaleen (b) (9) mukaisesti jätetyt ilmoitukset on pidettävä luottamuksellisina, kun ne on jätetty. (3) Tilauksen näyttö ja toteutus. i) Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä on noudatettava tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan ii alakohdassa esitettyjä vaatimuksia suhteessa kaikkiin uusiin kaupankäyntijärjestelmiin, joissa vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä: (B) vähintään neljän edellisen 6 kalenterikuukauden keskimääräinen päivittäinen kaupankäyntimäärä oli 5 prosenttia tai enemmän kyseisen NMS-kannan keskimääräisestä päivittäisestä osakemäärästä, kuten tehokas transaktiosuunnitelma on ilmoittanut. ii) Tällaisen vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on tarjottava kansalliselle arvopaperipörssiin tai kansalliseen arvopaperiliittoon tilausten hinnat ja koot korkeimpaan ostohintaan nähden ja alhaisin myyntivero tällaiselle NMS-varastolle. jotka näkyvät useammalle kuin yhdelle henkilölle vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä. sisällytettävä kansallisen arvopaperipörssin tai kansallisen arvopaperiliiton tarjoamiin arvopapereihin xA7 242.602 tarkoitetuille myyjille. (iii) Tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan ii alakohdan mukaisesti esitetyn tilauksen osalta vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on tarjottava kaikille sellaisille välittäjälle, joilla on pääsy kansalliseen arvopaperipörssiin tai kansalliseen arvopaperiliittoon, johon vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä tarjoaa tämän osion (b) (3) (ii) mukaisen näytettävien tilausten hinnat ja koot kyvyn toteuttaa tällaisia ​​tilauksia sisältävä kauppa, joka on: (A) vastaava tällaisen välittäjän kyky (B) Korkeimman hintatason ostotilauksen tai alhaisimman hinnoitellun myyntitilauksen hinnalla, joka on näytetty vähäisimpään siihen merkittyjen hinnoitettujen tilausten kumulatiiviseen kokoon tällainen hinta. tai tällaisen välittäjän pyytämän toteutuksen kokoa. (4) Maksut. Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä ei saa periä maksuja sellaisille välittäjille, jotka käyttävät vaihtoehtoista kauppajärjestelmää kansallisen arvopaperipörssin tai kansallisen arvopaperiliiton välityksellä. mikä on ristiriidassa vastaavan pääsyn kanssa tämän jakson b alakohdan 3 alakohdan iii alakohdassa vaadittuun vaihtoehtoiseen kauppajärjestelmään. Lisäksi jos kansallinen arvopaperipörssi tai kansallinen arvopaperiliitto, johon vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä tarjoaa tämän kohdan b alakohdan 3 alakohdan ii alakohdan ja b alakohdan 3 alakohdan iii alakohdan mukaisten tilausten hinnan ja koon, säännöt, joiden tarkoituksena on varmistaa johdonmukaisuus tällaisen kansallisen arvopaperipörssin tai tällaisen kansallisen arvopaperiliiton ylläpitämien markkinoiden kanssa. vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä ei saa periä maksuja jäsenille, jotka ovat ristiriidassa, sitä ei ole ilmoitettu tavalla, joka on vaadittu tai joka ei ole ristiriidassa näiden sääntöjen mukaisen vastaavan pääsyn kanssa. i) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on täytettävä tämän jakson b alakohdan 5 alakohdan ii alakohdassa esitetyt vaatimukset, jos vähintään neljän edeltävän kuuden kalenterikuukauden aikana tällaisella vaihtoehtoisella kauppajärjestelmällä oli: (A) kaikkiin NMS-varoihin. Vähintään 5 prosenttia kyseisen arvopaperin keskimääräisestä päivittäisestä volyymista, josta ilmoitetaan tehokas liiketoimintasuunnitelma (B). Osakepääoman osalta, joka ei ole NMS-varasto ja jonka liiketoimet raportoidaan itsesäätelyorganisaatiolle. 5 prosenttia tai enemmän keskimääräisestä päivittäisestä kaupankäyntimäärästä kyseisessä arvopaperissa sellaisen itsesääntelyorganisaation laskemana, jolle tällaiset liiketoimet on ilmoitettu. (C) Kuntien arvopapereiden osalta vähintään 5 prosenttia Yhdysvaltojen keskimääräisestä päivittäisestä volyymista tai (D) Yritysten velkapapereihin nähden 5 prosenttia tai enemmän Yhdysvaltojen keskimääräisestä päivittäisestä volyymista. (B) ei saa kohtuuttomasti kieltää tai rajoittaa henkilöä tällaisen vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän tarjoamien palvelujen saatavuudesta soveltamalla b alakohdan 5 alakohdan ( ii) tämän jakson A kohta epäoikeudenmukaisella tai syrjivällä tavalla (C) Tee ja pidä kirjaa seuraavista: (1) Kaikki käyttöoikeussopimukset, mukaan lukien kaikkien tilaajien syyt tällaisen pääsyn myöntämiseen ja (2) Kaikki kieltämiset tai rajoitukset (D) Ilmoita ATS-R: n lomakkeessa (xA7 249.638) vaaditut tiedot avustuksista, epäämisistä ja pääsyn rajoituksista. iii) Sen estämättä, mitä tämän jakson b alakohdan 5 alakohdan i alakohdassa säädetään, vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän ei tarvitse noudattaa tämän jakson b kohdan 5 alakohdan ii alakohdan vaatimuksia, jos tällainen vaihtoehtoinen kaupankäynti järjestelmä: (B) Tällaisia ​​asiakkaiden tilauksia ei näytetä muulle henkilölle kuin vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille ja (C) Tällaiset tilaukset toteutetaan tällaisen vakuuden hinnalla, joka on levitetty tehokkaalla liiketoimintasuunnitelmalla. tai niistä johdetut hinnat. (6) Automaattisten järjestelmien kapasiteetti, eheys ja turvallisuus. i) Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on täytettävä tämän jakson b alakohdan 6 alakohdan ii alakohdassa esitetyt vaatimukset, jos vähintään neljän edeltävän kuuden kalenterikuukauden aikana tällaisella vaihtoehtoisella kauppajärjestelmällä oli: A) kunnallisiin arvopapereihin, vähintään 20 prosenttia keskimääräisestä päivittäisestä volyymikäytännöstä Yhdysvalloissa tai (B) yritysten velkapapereihin verrattuna 20 prosenttia tai enemmän Yhdysvaltojen keskimääräisestä päivittäisestä volyymista. ii) Niiden järjestelmien osalta, jotka tukevat tilausmenettelyä, tilausreititystä, tilausten toteuttamista, tapahtumaraportointia ja kaupankäynnin vertaamista, vaihtoehtoisen kauppajärjestelmän on: (A) perustettava kohtuulliset nykyiset ja tulevat kapasiteettitilastot (B) (C) kehittää ja toteuttaa kohtuulliset menettelyt järjestelmän kehityksen ja testausmenetelmien nykyisen tarkistamisen ja ylläpitämiseksi (D) tarkastella järjestelmiensä ja tietojensa haavoittuvuutta (E) Perustetaan riittävät valmius - ja katastrofien elvytyssuunnitelmat (F) Vuosittain suoritetaan riippumaton tarkastus vakiintuneiden tarkastusmenettelyjen ja standardien mukaisesti tällaisista vaihtoehtoisista toimintamalleista kaupankäyntijärjestelmän valvontaa sen varmistamiseksi, että kohdan (b) (6) (ii) (A) - (E) kappaleet täyttyvät ja riippumattoman tarkistuksen suositukset ja päätelmät sisältävä raportti, joka sisältää riippumattoman tarkastuksen suositukset ja johtopäätökset, ja (G) ilmoitettava välittömästi komission yksiköille aineellisten järjestelmien katkoksista ja merkittävistä järjestelmämuutoksista. iii) Sen estämättä, mitä tämän kohdan b alakohdan 6 alakohdan i alakohdassa säädetään, vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän ei tarvitse noudattaa tämän jakson b kohdan 6 alakohdan ii alakohdan vaatimuksia, jos tällainen vaihtoehtoinen kaupankäynti järjestelmä: (B) Tällaisia ​​asiakkaiden tilauksia ei näytetä muulle henkilölle kuin vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille ja (C) Tällaiset tilaukset toteutetaan tällaisen vakuuden hinnalla, joka on levitetty tehokkaalla liiketoimintasuunnitelmalla. tai niistä johdetut hinnat. (7) Tarkastukset, tarkastukset ja tutkimukset. Vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän on mahdollistettava tilojen, järjestelmien ja tietojenkeruumenetelmien tarkastus ja tarkastus sekä tehtävä yhteistyötä tilaajien tutkimisen, tarkastuksen tai tutkimisen kanssa, riippumatta siitä, onko komissio tai sen itsehallintoorganisaatio tällainen tilaaja on jäsen. (i) Tee ja ylläpidä kohdassa xA7 242.302 määriteltyjä tietueita ja (ii) Säilytä kohdassa xA7 242.303 määritetyt tietueet. (i) Täytä ATS-R-lomakkeen (xA7 249.638) edellyttämät tiedot 30 kalenteripäivän kuluessa kunkin kalenterivuoden päättymisestä, jolloin markkinat ovat toimineet tämän jakson tosiasiallisen päivämäärän jälkeen ja ii) vaaditaan ATS-R-lomakkeella 10 kalenteripäivän kuluessa siitä, kun vaihtoehtoinen kauppajärjestelmä lakkaa toimimasta. (10) Menettelyt kaupan tietojen luottamuksellisen käsittelyn varmistamiseksi. i) Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä on luotava riittävät suojatoimet ja menettelyt, joilla suojellaan tilaajia luottamuksellisia kaupankäyntiä koskevia tietoja. Tällaisiin suojatoimiin ja menettelyihin on kuuluttava: (A) tilaajien luottamuksellista kaupankäyntiä koskevien tietojen rajoittaminen niille vaihtoehtoisen kaupankäyntijärjestelmän työntekijöille, jotka käyttävät järjestelmää tai ovat vastuussa näiden tai muiden sovellettavien sääntöjen noudattamisesta (ii) järjestelmän on otettava käyttöön ja pantava täytäntöön asianmukaiset valvontamenettelyt sen varmistamiseksi, että tämän jakson b alakohdan 10 alakohdan i alakohdan mukaisia ​​suojatoimenpiteitä ja menettelyjä noudatetaan. (11) Nimi. Vaihtoehtoisessa kaupankäyntijärjestelmässä ei saa käyttää nimessään sanaa x201Cexchange, x201D tai sanan x201Cexchange x201D johdannaiset, kuten termi x201Cstock market. x201D. Tämä on luettelo Yhdysvaltojen koodikohdista, suurelta yleisistä laeista ja presidentinvaaleista Asiakirjat, jotka tarjoavat säädösvaltaa tämän CFR-osan osalta. Ei ole taattua olla tarkka tai ajantasainen, vaikka päivitämme tietokannan viikoittain. Tarkempia rajoituksia on kuvattu GPO-sivustossa. Yhdysvaltojen koodi Yhdysvaltojen koodi: osasto 15 - Kauppa ja kauppa 17 CFR osa 242 Arvopaperimarkkinavalvojien komitea (SEC tai komissio) tekee tiettyjä muutoksia asetukseen SBSRReporting and dissemination of security-based swap information (Regulation SBSR). Erityisesti uuden SBSR: n säännön 901 (a) (1) säännössä edellytetään, että alustalla (eli kansallisella arvopaperipörssiin tai arvopaperipörssin käyttöönottovälineeseen (SB SEF), joka on rekisteröity tai vapautettu rekisteröinnistä) pohjainen swap toteutetaan tällaisella alustalla, joka toimitetaan selvitystilaan. SBSR: n uusi sääntö 901 (a) (2) (i) edellyttää, että rekisteröity selvitysvirasto ilmoittaa kaikista arvopaperipörssissä olevista swapista, johon se on vastapuolena. Komissio hyväksyy tietyt mukautetut muutokset asetuksen SBSR: n muihin säännöksiin, kun otetaan huomioon 901 artiklan (a) äskettäin hyväksytyt tarkistukset ja muutos, joka edellyttäisi rekisteröityjen turvaluokiteltujen talletustietokantojen (SDR) että niiden on julkisesti levitettävä tiedot käyttäjille muusta kuin maksu-osasta. Komissio hyväksyy myös 908 artiklan a alakohtaan tehdyt muutokset SBSRapossin sääntelyraportoinnin ja julkisen levityksen vaatimusten laajentamiseksi koskemaan myös muita rajat ylittäviä turvallisuuspohjaisia ​​swap-sopimuksia. Komissio antaa ohjeita asetuksen SBSR: n soveltamisesta ensisijaisiin välitystoimiin ja selvitettyjen arvopaperiswapsopimusten jakamiseen. Lopuksi komissio hyväksyy uuden sääntöjen noudattamista koskevan aikataulun SBSR-asetuksen osille, joita komissio ei ole aiemmin määrittänyt määräaikoja. 2016-07-27 vol. 81 144 - Keskiviikko 27. heinäkuuta 201681 FR 49432 - Tilausten käsittelyn ilmoittaminen 17 CFR: n osat 240 ja 242 Arvopaperimarkkinavalvojien komitea (komissio tai SEC) ehdottaa kansallisen markkinajärjestelyn (asetus NMS) sääntöjen 600 ja 606 muuttamista. että vuoden 1934 arvopaperipörssissä (Exchange Act) edellytetään, että välittäjien jälleenmyyjät saavat lisää tietoja asiakkaidensa tilausten reitittämisestä. Erityisesti institutionaalisten määräysten osalta komissio ehdottaa NMS: n 606 säännön muuttamista vaatimaan, että välittäjä pyysi asiakkaansa pyynnöstä erityisiä tietoja, jotka liittyvät asiakasasiakkaiden institutionaalisten tilausten reitittämiseen ja toteuttamiseen. kuusi kuukautta. Komissio ehdottaa myös asetuksen N: o 606 säännön muuttamista vaatimaan, että välittäjä jakaa julkisesti saatavilleen aggregoituja tietoja asiakkaidensa hallinnoimisesta kustakin kalenterivuoden neljänneksestä. Kaupallisten tilausten osalta komissio ehdottaa, että 606 §: n mukaiset nykyiset tilausreititystiedot kohdennetaan paremmin, koska rajatarkastusta koskevat tiedot on jaettava markkinoitaviksi ja ei-jälkimarkkinakelpoisiksi luokiksi ja edellyttävät kaikkien maksamien nettomääräisten määrien ilmoittamista saadusta tilausvirrasta, maksusta kaikista saaduista voitonjako-osuuksista, suoritetuista tapahtumamaksuista ja tietyistä tapahtumapaikoista välittäjän välityksellä saamasta liiketoimintalennuksesta, jotka edellyttävät välittäjiltä, ​​että ne kuvaavat mitä tahansa maksutapahtumia tilausjärjestelyihin ja voitto-osuuksiin tietyillä paikoilla, jotka voivat vaikuttaa tilausten reitityspäätöksiin ja poistamalla vaatimus jakaa vähittäismyynnin tilausreititysinformaatiot listallemarkkinoilla. Näiden uusien vaatimusten yhteydessä komissio ehdottaa asetuksen NMS: n 600 artiklan muuttamista siten, että se sisältää joukon äskettäin määriteltyjä ilmaisuja, joita käytetään ehdotetuissa tarkistuksissa 606 artiklaan. Komissio ehdottaa myös asetuksen (EY) N: Valvontaviranomaiset vaativat, että yleisen järjestyksen toteuttaminen ja tilausten reititysraportit pidetään julkisesti saatavilla kolmen vuoden ajan ja tehdään asianmukaiset muutokset 607 artiklaan. Lopuksi komissio ehdottaa, että muutetaan sääntöä 3a51-1 (a) Asetuksen 13D-G säännön 13 h-1 kohdan a alakohdan 5 alakohta Asetuksen M säännöt 201 (a) ja 204 (g) säännön 105 (b) (1) säännöt säännön 600 (b), 602 (a) ( 5), 607 (a) (1) ja 611 (c) sekä säännön SCI säännön 1 000 säännön mukaisesti ristiviittausten päivittämiseksi tämän ehdotetun säännön perusteella. 2015-12-30 vol. 80 250 - Keskiviikko 30. joulukuuta 201580 FR 81454 - Asetusjärjestelmien vaatimustenmukaisuus ja luotettavuuskorjaus 17 CFR Osa 242 Arvopaperimarkkinayhtiö (komissio) tekee teknistä oikaisua sääntelyjärjestelmien vaatimustenmukaisuuden ja luotettavuuden sääntöihin (asetus SCI) Pörssilain (Securities Exchange Act) 1934 (pörssilaki) ja ATS-sääntöjen mukaiset muutokset, jotka koskevat tiettyjä itsesääntelyorganisaatioita (mukaan lukien rekisteröidyt selvitysyhteisöt), vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät (ATS), suunnitelmasuoritukset ja vapautetut selvitysyhteisöt ( kollektiivisesti, SCI-yksiköt). 2015-12-28 vol. 80 248 - Maanantai 28. joulukuuta 201580 FR 80998 - NMS Stock Alternative Trading Systemsin sääntely 17 CFR Parts 240, 242, 249 Securities and Exchange Commission ehdottaa, että ATS-asetuksessa säädettyjä vaatimuksia muutetaan vuoden 1934 arvopaperipörssissä ( (NMS) (jäljempänä NMS Stock ATS), mukaan lukien niin sanotut pimeät altaat. Vaihtoehtoiset kaupankäyntijärjestelmät (ATS), joita sovelletaan kansallisiin markkinajärjestelmiin (NMS) ATS-N-lomake antaa tietoja NMS Stock ATS: n (välittäjäoperaattori) ja välittäjäoperaattorin ja sen tytäryhtiöiden toiminnasta NMS Stock ATS: n yhteydessä toimivien välittäjien kanssa ja antaa yksityiskohtaisia ​​tietoja Toiseksi komissio ehdottaa, että ATS-N: n yleisölle lähetettäisiin rekisteriin lähettämällä tiettyjä ATS-N-lomakkeita komission OpenOffice-internetsivustolle ja vaatimalla iringin jokaiselle NMS Stock ATS: lle, jolla on Web-sivusto lähettää NMS Stock ATSaposs - verkkosivustolle suora URL-hyperlinkki Commissionap-sivustolle, joka sisältää tarvittavat asiakirjat. Kolmanneksi komissio ehdottaa ATS-asetuksen muuttamista prosessin laatimiseksi, jotta komissio voisi selvittää, täyttääkö yksikkö sääntöjen 3a1-1 (a) (2) mukaisen vaihtovälin määritelmän poikkeus uusien jäsenvaltioiden varastojen osalta ja ilmoittaa, että NMS Stock ATSaposs - lomake ATS-N on joko tehokas tai, kuultuaan ja kuulemisen jälkeen, tehottomaksi. Neljänneksi ehdotuksen mukaan komissio voi keskeyttää, rajoittaa tai peruuttaa poikkeuksen määritelmän vaihtoon sen jälkeen, kun se on antanut ilmoituksen ja kuulemismahdollisuuden. Viidenneksi komissio ehdottaa, että vaaditaan ATSapossin suojatoimia ja menettelyjä, joilla suojataan tilaajien luottamuksellista kaupankäyntiä koskevat tiedot. Komissio ehdottaa myös, että ATS: n ja pörssilaki 3a1-1 (a): n sääntöjen mukaisia ​​muutoksia tehdään. Lisäksi komissio pyytää kommentoimaan muun muassa vaihtovelkakirjojen määritelmää koskevan poikkeuksen vaatimusten muuttamista ATS-asiakirjoihin, jotka helpottavat arvopapereihin kuulumattomia arvopapereita lukuun ottamatta. Lopuksi komissio pyytää myös huomautuksia, jotka koskevat sen harkitsemista Exchange Act - direktiivien 600 ja 606 muuttamiseksi avoimuuden lisäämiseksi välittäjien välisten institutionaalisten asiakkaiden tilausten käsittelyn ja reitityksen suhteen. Oikein pyydetty FOIA-asiakirja: Vaihtoehtoinen kaupankäyntijärjestelmä Tietojen tuntemus Tietolähde Tämä raportti toimitetaan PDF-tiedostona. Raportissa on nimi, nimi (t), jossa yritystoiminta suoritetaan ja kunkin ATS-lomakkeen nykyisen rekisteröijän sijainti. Se on aakkosjärjestyksessä vaihtoehtoinen kauppajärjestelmän nimi. Huomaa, että ATS-luettelomuoto on muuttunut 13.3.2013 alkaen. Mitä sinun pitäisi tietää tiedoista SEC ottaa vastaan ​​vaihtoehtoisia kauppajärjestelmiä koskevia huomautuksia jatkuvasti ATS-asetuksen mukaisesti. Huomaamme, että vaihtoehtoisten kauppajärjestelmien luettelo muuttuu ajan myötä. Näin ollen komission yksiköt odottavat luettelon päivittämistä olosuhteiden takia. Lähetä teknisiä kysymyksiä verkkosivustolle lähettämällä sähköpostia osoitteeseen webmastersec. gov. Saat lisätietoja tietoja ottamalla yhteyttä tulkkaus - ja opastusosastoon, kaupankäynnin ja markkinoiden toimialaan osoitteessa 202-551-5777 tai tradingandmarketssec. gov. Nykyinen luettelo arkistoluetteloista

Comments

Popular posts from this blog

Kaupankäynti Järjestelmä Haastattelu Kysymykset

Etiopia Forex Rahastot

Paras Forex Kaupankäynti Mentori